Dijital Pazarlama Makaleleri

Dijital İçerik Üretirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Dijital İçerik Üretirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

Dijital pazarlamanın temelleri içerisinde olan dijital içerikler, sanal Dünya’nın olmazsa olmazları dır. İnternet üzerinde gördüğümüz yazı, metin, e-kitap, video, reklam metinsel, görsel, sesli olarak üretilmiş olan herşey dijital içeriktir.

Landing Page Nedir? Nasıl Kullanılır?

Landing Page Nedir? Nasıl Kullanılır?

Dijital reklam çalışmasının amacı müşterinin ilgisi çekmek ve dönüşüm elde etmektir. Langing page aracını kullanarak bu amaca rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Yurt Dışı Pazar Araştırması Nasıl Yapılır?

Yurt Dışı Pazar Araştırması Nasıl Yapılır?

Yurt dışı pazar araştırması nasıl yapılır? sorusu özellikle e-ticaret siteleri ve işletmelerin ürünlerini ve markalarını yurtdışına da tanıtıp satışını yapmaları için üzerinde durdukları konulardan biridir.

Google Analytics Nedir? Ne İşe Yarar?

Google Analytics Nedir? Ne İşe Yarar?

Google Analytics, web sitelerinin trafiğini takip etmek için kullanılan ücretsiz bir Google uygulama aracıdır. Bu güçlü hizmet sayesinde siteler performansları hakkında bilgi sahibi olabiliyor ve sitelerine trafik çekmek için gerekli olan yolları bulmanıza olanak sağlayarak rapor sunuyor.

İçerik Pazarlama Ajansı Nedir?

İçerik Pazarlama Ajansı Nedir?

İçerik pazarlaması bir kişinin, şirketin veya markanın çevrimiçi varlığını geliştirmesi ve daha da üst seviyeye çıkartması için yazı, video, fotoğraf gibi içerik malzemelerini kullanarak belirir bir strateji doğrultusunda özgün bir şekilde kurgulanmasıdır.

Dijital Pazarlama Hizmetleri Nelerdir?

Dijital Pazarlama Hizmetleri Nelerdir?

Dijital pazarlama ajansı hizmetleri, birlikte çalışacakları firmanın veya kişilerin yapısını ve hedef kitlesini araştırma yaparak analiz eder. Hedef kitleyi belirledikten sonra bu kitlenin zaman dilimlerini ve hangi platformlarda zaman geçirdiğinin tespitini yapar.

E-ticarette Zarar Kar Hesaplama

E-ticarette Zarar Kar Hesaplama

E-ticarette zar ve karar hesaplama; E-ticarette rekabet hızla artarken çok daha zorlayıcı olmaya başlamıştır. Milyonlarca sayıdaki işletmelerin ilk hedefi kar elde etmektir. Bunun için kâr zarar hesaplarına bağlı olarak fiyat belirleme bu işletmelerin en önemli işlerinden biridir.

Dijital Pazarlama Nedir? Nasıl Bir Strateji Uygulamak Gerekir

Dijital Pazarlama Nedir? Nasıl Bir Strateji Uygulamak Gerekir

Dijital pazarlama, bir içeriğin dijital medya kanalları (web siteleri, açılış sayfaları, sosyal medya, e-posta ve mobil uygulamalar) aracılığıyla oluşturulması ve dağıtılması, bu içeriğin ücretli ve ücretsiz dijital kanallarda çeşitli stratejiler kullanılarak tanıtılması anlamına gelir.

Dijital Medya ve Dijital PR Nedir?

Dijital Medya ve Dijital PR Nedir?

İnternetin yaygınlaşması ile haber sitelerinin görüntülenme oranı inanılmaz derecede yükselişe geçmiştir. Ülkemizde aylık 1 milyara yakın ziyaret alan haber siteleri mevcuttur.

İnternetten Ürün Satışı Yapmak

İnternetten Ürün Satışı Yapmak

İnternette ürün satışı denilince akıllara gelen adresler bellidir. Sosyal medya ağları, Trendyol, çiçek sepeti, hepsi burada, gittigidiyor, amazon ve n11 gibi Pazar yerleri, online satış yapılan web siteleri ve popüler bloglar.